بازاریابی و فروشندگان لباس – قسمت چهارم

👈 فروشندگان پوشاک 🔹 قسمت چهارم ۴ – کیفیت را فدای رقابت نکنید! (جنس خوب روی زمین نمی‌ماند.) تقریبا همگی با این جمله معروف آشنا هستیم: (جنس خوب روی زمین نمی‌ماند.) به جرأت می‌توان گفت که از جمله های ناب در این کار است. 🔹 این مثلی است که از ادامه ی مطلب

بازاریابی و فروشندگان لباس – قسمت سوم

👈 فروشندگان پوشاک 🔹 قسمت سوم ۳ – سود کم فروش بیشتر تنها یک شعار نیست! این سخن را زیاد شنیده اید: سود کمتر، فروش بیشتر، ولی آیا روی آن تأمل کافی داشته اید؟ ▫️خیلی از فروشندگان سود ۱۵۰درصد را سود کم می‌دانند و هزینه ها را بهانه می‌کنند سخنشان ادامه ی مطلب

بازاریابی و فروشندگان لباس – قسمت دوم

🔹 قسمت دوم ۲ – تامین محصولاتتان را متفاوت تر کنید. بسیاری از فروشندگان لباس، محصولات خود را از بنک داری ها و عمده فروشان تامین می کنند. ▫️این کار مسلماً درست و هیچ اشکالی در آن نیست ولی می‌توان تغییری در این کار ایجاد کرد و راه های دیگر ادامه ی مطلب

ّبازاریابی و فروشندگان لباس – قسمت اول

👈 فروشندگان لباس پوشاک 🔹 قسمت اول   ✍️ فروشندگی لباس یکی از سخت ترین کسب و کارهاست. 🔹 معضلات یک فروشگاه لباس کمی پیچیده تر از فروشگاه های دیگر است. 🔹 تغییر فصل، تغییر مد، ناقصی سایز و رنگبندی، تفاوت سلیقه‌ها و عواملی از این دست بر پیچیدگی ها ادامه ی مطلب

رزرو بلیط هواپیما، تور مشهد و جاذبه های زیارتی و گردشگری

با خرید تور مشهد و تجربه ی تور ارزان قیمت و با کیفیت، اوقات خوشی را در پایتخت معنوی ایران تجربه کنید. شهر مشهد از گذشته به عنوان یک شهر زیارتی و سیاحتی مطرح بوده و اکنون از جهت فرهنگی، علمی و سیاسی و اقتصادی نیز اهمیت یافته است، به طوری که ادامه ی مطلب

گیت کنترل تردد دژبان

( حرفه ای انتخاب کنید ) امروزه ارگان ها، سازمان ها و شرکت ها در راستای کاهش خطای نیروی انسانی و تامین بیشتر امنیت استفاده از گیت کنترل تردد را در اولویت قرار داده اند تا با نظارت بر تردد نیروی انسانی و مراجعین ، علاوه بر نظم، امنیت را ادامه ی مطلب

معرفی شرکت رامادر

درب ها و پنجره ها همیشه از اصلی ترین و حساس ترین قسمت های امنیتی ساختمان ها به حساب می آیند . به همین منظور تامین امنیت و ایمنی این قسمت ها برای مالکین و معماران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروزه محصولات متنوع زیادی برای این منظور به ادامه ی مطلب

جستجو و تجارت الکترونیک نه تنها در گوگل، بلکه در فضای شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک.

تصور کنید مشتریان شما بتوانند محصولات تولیدی‌تان را از طریق یک برنامه کاربردی در فیس‌بوک سفارش دهند. این برنامه به آنها این امکان را می‌دهد که بدون مراجعه به سایت اصلی شما و هنگام چک کردن پیام‌های فیس‌بوکشان به محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته و آنها را سفارش دهند. ادامه ی مطلب

تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

در سالهای اخیربا توسعه و رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT باعث تغییر بسیاری از جنبه ها و حوزه های زندگی گردیده است . امروزه فصای مجازی ، اینترنت و شبکه های اجتماعی به ابزار قدرتمندی جهت بازاریابی و تبلیغات تبدیل شده که موجب رونق کسب و کار می باشد. ادامه ی مطلب

به کل سیستم توجه کنید نه فقط وب‌سایت

باید توجه کنید که وب‌سایت شما فقط جزوی از سیستم بازاریابی است نه همه‌ی آن. ساخت یک سایت به خودی خود تاثیر زیادی در کسب‌وکار شما نخواهد داشت بلکه استفاده از کل سیستم بازاریابی دیجیتال موثر‌تر واقع خواهد شد. یک سیستم باید مدیریت شود و به همین دلیل است که شما ادامه ی مطلب