به کل سیستم توجه کنید نه فقط وب‌سایت

باید توجه کنید که وب‌سایت شما فقط جزوی از سیستم بازاریابی است نه همه‌ی آن. ساخت یک سایت به خودی خود تاثیر زیادی در کسب‌وکار شما نخواهد داشت بلکه استفاده از کل سیستم بازاریابی دیجیتال موثر‌تر واقع خواهد شد. یک سیستم باید مدیریت شود و به همین دلیل است که شما ادامه ی مطلب

آشنایی با تبلیغات چریکی

تبلیغات چریکی، که به رسانه محیطی نیز معروف است، در طی ۲۰ سال گذشته به روشی دائمی برای تبلیغات تبدیل شده است. این روش به طور گسترده و برای هر چیز نامتعارفی به کار برده شده و معمولا مصرف کننده را به مشارکت یا تعامل دعوت می کند. در این ادامه ی مطلب

آشنایی با تبلیغات چاپی

تبلیغات-چاپی

تبلیغات چاپی به عنوانی یکی از محرک های اصلی فروش جایگاه ویژه ای در اشکال مختلف تبلیغات دارد. اگر یک چیز حتمی درباره تبلیغات وجود داشته باشد، این است که متفاوت بودن چیز خوبی است. بسیار پیش می آید که مصرف کنندگان از آگهی های دیجیتال خسته می شوند، درست ادامه ی مطلب