بازاریابی و فروشندگان لباس – قسمت چهارم

👈 فروشندگان پوشاک 🔹 قسمت چهارم ۴ – کیفیت را فدای رقابت نکنید! (جنس خوب روی زمین نمی‌ماند.) تقریبا همگی با این جمله معروف آشنا هستیم: (جنس خوب روی زمین نمی‌ماند.) به جرأت می‌توان گفت که از جمله های ناب در این کار است. 🔹 این مثلی است که از ادامه ی مطلب

بازاریابی و فروشندگان لباس – قسمت سوم

👈 فروشندگان پوشاک 🔹 قسمت سوم ۳ – سود کم فروش بیشتر تنها یک شعار نیست! این سخن را زیاد شنیده اید: سود کمتر، فروش بیشتر، ولی آیا روی آن تأمل کافی داشته اید؟ ▫️خیلی از فروشندگان سود ۱۵۰درصد را سود کم می‌دانند و هزینه ها را بهانه می‌کنند سخنشان ادامه ی مطلب

بازاریابی و فروشندگان لباس – قسمت دوم

🔹 قسمت دوم ۲ – تامین محصولاتتان را متفاوت تر کنید. بسیاری از فروشندگان لباس، محصولات خود را از بنک داری ها و عمده فروشان تامین می کنند. ▫️این کار مسلماً درست و هیچ اشکالی در آن نیست ولی می‌توان تغییری در این کار ایجاد کرد و راه های دیگر ادامه ی مطلب

ّبازاریابی و فروشندگان لباس – قسمت اول

👈 فروشندگان لباس پوشاک 🔹 قسمت اول   ✍️ فروشندگی لباس یکی از سخت ترین کسب و کارهاست. 🔹 معضلات یک فروشگاه لباس کمی پیچیده تر از فروشگاه های دیگر است. 🔹 تغییر فصل، تغییر مد، ناقصی سایز و رنگبندی، تفاوت سلیقه‌ها و عواملی از این دست بر پیچیدگی ها ادامه ی مطلب