تبلیغات-چاپی

تبلیغات چاپی به عنوانی یکی از محرک های اصلی فروش جایگاه ویژه ای در اشکال مختلف تبلیغات دارد. اگر یک چیز حتمی درباره تبلیغات وجود داشته باشد، این است که متفاوت بودن چیز خوبی است. بسیار پیش می آید که مصرف کنندگان از آگهی های دیجیتال خسته می شوند، درست در این زمان است که بازگشت به برگه های چاپی، و احساس لمس کردن و پایداری که به وجود می آورند، قطعا گزینه خوبی است. تبلیغات چاپی معمولا می تواند سه طبقه فرعی داشته باشد:

تبلیغات-چاپی
تبلیغات-چاپی

۱- آگهی های دوره ای

در صورتی که شما از مجله، روزنامه یا هر چیزی که به طور دوره ای و منظم ارائه می شود، استفاده نمایید، پس به سراغ تبلیغات دوره ای رفته اید (به این نوع از تبلیغات در اصطلاح تبلیغات چاپی گفته می شود). برای دهه ها، آگهی چاپی استاندارد طلایی برای تبلیغ کنندگان و مشتریانشان بود. قرار گرفتن در مرکز مجله ای بزرگ یا کاور پشت روزنامه به معنای در معرض دید میلیون ها نفر قرار داشتن بود.

۲- تبلیغ در بروشورها، جزوه ها و برگه های کوچک

اگرچه برخی از این موارد می توانند درون صفحات روزنامه ها و مجلات قرار گیرند، با این حال به عنوان موجودیتی مجزا درنظر گرفته می شوند (معمولا به این دلیل که شانس دیده شدن کمتری دارند). از این روش هنگامی استفاده کنید که اطلاعاتی بسیار بیشتر از آن چیزی دارید که بتوان در یک آگهی چاپی گنجانده شود.

۳- پست مستقیم

هر یک از فنون ذکر شده در بالا می توانند در پست مستقیم گنجانده شوند. تبلیغات پست مستقیم یعنی برگه چاپی شما مستقیما برای مصرف کننده پست شوند. این فنی است که توسط آژانس های بازاریابی نامرغوب مورد سوء استفاده قرار گرفته و همچنان قرار می گیرد. اگر پست مستقیم به درستی انجام و خلاقانه طراحی شود، می تواند به صورت هوشمندانه مشتری در مورد محصول یا خدمت متقاعد کرده و در نتیجه روشی عالی برای درگیر نمودن مشتری باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *